Veelgestelde vragen

Hoelang duurt de verzending van mijn bestelling?
Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Bestellingen worden tussen 1 tot 2 werkdagen opgestuurd. Soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van uw bestelling iets langer duren. Op de productpagina staat een indicatie van de levertijd. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

Kan ik mijn bestelling retourneren?
Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom u de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, u heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U dient uw retour ten alle tijden aan ons te melden, u kunt een e-mail naar info@riimi-living.nl sturen. Dit onder vermelding van uw ordernummer.

U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa € 7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@riimi-living.nl.

Het retouradres is: RiiMi Living, Waterweg 95, 3882 RB PUTTEN.

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

  • Gebruik voor het dichtplakken van de doos transparant of breekbare tape.
  • Gebruik geen duck tape, hier gaat onze originele product verpakking van kapot.
  • Schrijf niet op de verpakking.
  • LET OP: Reeds gemonteerde en opgehangen lampen, nemen wij niet retour.

    Ik heb iets geretourneerd. Wanneer ontvang ik mijn terugbetaling?

    Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na ontvangst van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

    Mijn product is beschadigd of verkeerd geleverd. Wat moet ik nu doen?
    Indien een product beschadigd of verkeerd bij u wordt afgeleverd door PostNL dient u ons binnen 48 uur duidelijke foto's van de ontvangen producten te e-mailen naar info@riimi-living.nl. Zodra wij deze foto's hebben ontvangen, zullen wij contact met u opnemen.

    • Een foto van het verzendlabel
    • Een foto van de buitenkant van het pakket
    • Een foto van het beschadigd/verkeerd geleverde product
    • Een foto van de binnenkant van de verpakking

    Wat zijn de betaalmogelijkheden?
    We bieden je de volgende betaalmethoden aan:

    • iDeal
    • Klarna - 30 dagen
    • Klarna - in 3 termijnen
    • In3 - in 3 keer betalen
    • Maestro
    • Mastercard
    • Visa
    • Shop Pay
    • Apple Pay
    • Cadeaubon Riimi Living